fredag 13. januar 2012

Babykort i lyserødt og grått

Det er en egen glede ved å lage babykort. Utgangspunktet for dette kortet er det lyserøde hjertet som jeg bytta til meg for mange år siden. Husker at det var stor stas å få noe så lekkert som et utstanset hjerte. :-) Det søte babymotivet er hentet fra nettet. Den lekre swirlen i hjørnet er ny av året - og i bruk for første gang. Den er fra Madera Corner.
Ellers er det brukt en del roser og blomster fra bl.a. Wild Orchid Crafts og perler fra Panduro. Stempeltrykket er ett av mine eldste - jeg tror det er fra Kreativ hobby.

Kortet legges i utfordringen til Papirdokkene #19 og Wild Orchid Challenge "Anything goes".

6 kommentarer:

  1. Nydelig kort. De motivene der har jeg oppdaget også. De er utrolig søte.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert! Nydelig motiv og flott pyntet :) Lekker swirl du har brukt :)

    Takk for et flott bidrag til Papirdokkene

    SvarSlett
  3. Å, for et supersøtt motiv! Passet perfekt inn i hjertet. Nydelig kort !
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  4. Skikkelig søtt babykort, i sarte nydelige farger:)Likte veldig godt den swirlen du har brukt altså:)

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne;)

    SvarSlett
  5. Hi sweetie this is absolutely stunning :0) thanks for joining us at WOC this time big happy hugs love Pops x x

    SvarSlett
  6. Dette kortet var virkelig skjønt.

    Smil fra Sandra :)

    SvarSlett