tirsdag 19. oktober 2010

Adventskalender til en kollega


Jeg koooser meg med scrappinga når det ikke er noe som haster. Det er jo enda ei stund til jul og denne adventskalenderen er til en kollega og elevene hennes.  Vi har gjort et lite bytte: Jeg har scrappa kalender til hennes klasse og hun fikser resten av adventspynten til mine elever.  Vi pleier ikke å ha pakkekalender, - derfor er de små fyrstikkeskene perfekte til å romme en liten lapp med en aktivitet eller evt. navnet på elevene.  Håper den faller i smak. :-))  Ser at jeg skal sverte litt mer her og der. Har plagdes litt med å dekke grønnfargen på fyrstikkeskene. Skal nok holde meg til Nittedals fyrstikker neste gang.  Den har jeg brukt på adventskalenderen som dere ser i blåtoner.

1 kommentar:

  1. Kjempefin adventskalender!! Smart å gjøre et lite bytte da:-) Litt av en jobb og et nydelige resultat.

    Klem Laila.

    SvarSlett