søndag 3. juli 2011

Kort vei fra latter til gråt

Da jeg så skissa til Scrappehuset, visste jeg med en gang hvilke bilder jeg bare MÅTTE scrappe.  Er han ikke herlig på disse bildene, min lille dattersønn??  De skulle vært levert med lyd :-))  Det er et par år siden bildene ble tatt, så det var jo på tide å få dem på en LO.  Jeg har brukt litt glimmermist på bakgrunnen ellers er det diverse blomster, roser og perler.  Sommerfuglen er fra en MS-punch, mens alfabetet og hjertet er fra QK. Den store swirlen har jeg en gang kjøpt på et scrappeforum, så jeg aner ikke hvor den egentlig kommer fra.

7 kommentarer:

  1. Så fin han er!!! Kule bilder - og så flott at skissen vår kunne inspirere deg til endelig å få scrappet disse:) En herlig løsning på skissen.

    Takk for at du deltar - og god sommer videre:)

    SvarSlett
  2. Hi sweetie, gorgeous creation with fab photos a real cutie, hugs pops x x x

    SvarSlett
  3. Herlige bilder du har brukt her! en skikkelig søt LO med herlige detaljer! Liker den fine sommerfuglen du har tatt igjen fra skissen :)

    Tusen takk for ditt bidrag
    Klem fra Caroline i Huset

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder da *smelt* , nydelige farger du ahr valgt til å lekker med blomstene
    Takk for at du deltar
    klem Marion

    SvarSlett
  5. nyyyyydelig LO. nesten litt bra det ikke er lyd, iallefall på det nederste bildet *hihi*
    uansett en flott LO i herlige farger og nydelig pyntet.
    klem pia

    SvarSlett
  6. Så hærlige bilder!!!
    Hi hi!
    Så lekkert altså1 Og så gøy at du lot deg inspirere av skissa vår!!

    Go sommer videre!

    SvarSlett
  7. Så flott LO!!! Herlige detaljer (og nydelig gutt!!!) <3

    SvarSlett