tirsdag 4. oktober 2011

Årets første julekort

Nå har jeg beundra andre sine julekort i flere måneder, men det måtte bli oktober før jeg kom meg i gang med julekort selv.  Den søte lille jenta ble utgangspunkt for kortet mitt og jeg hadde på forhånd bestemt meg for å bruke søm som dekor, - ikke bare sy fast noe. Bildet har så mange detaljer at jeg har valgt å bare pynte for å understreke bildet - ved å ta opp igjen nattehimmelen med snøfnugg bak jenta. Litt glitter gjør seg alltid på snøfnugg - synes jeg, så det måtte jeg ha på til slutt. :-))

Jeg legger kortet i utfordringene til Scrappekammeret #37 og Papiravisen #8..

5 kommentarer:

  1. Koselig julekort med et lekkert motiv og flott bruk av søm :)

    Takk for at du scrapper med oss på Scrappekammeret, hilsen Linda :)

    SvarSlett
  2. Så flott det ble med søm, utrolig ka man ikkje kan gjøre med symaskin <3 Nydelig motiv, skikkelig julekort motiv.

    Ha ei flott helg!

    klem

    SvarSlett
  3. Et nydelig julekort♥. Likte motivet veldig godt:). Det ble veldig flott med søm på♥. Smart:).

    Ha fortsatt en riktig fin helg

    Klem Marita

    SvarSlett
  4. Stilig julekort - og veldig kreativ bruk av søm! Lekkert!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
    Klem
    ingrid

    SvarSlett
  5. Oi!! herlighet så mye flott du lager!! Blir helt stum jeg!så Et aldeles nydelig julekort du har tryllet fram også! :D
    Ps. Tusen takk for kommentar på bloggen min ;)
    Ha ei fin helg.
    Klem

    SvarSlett