fredag 27. januar 2012

Nydelig motiv

Dette stempeltrykket fra Bildmålarna er bare såååå lekkert. Det er et motiv som virkelig varmer i hjertet, synes jeg. De ser så fornøyde ut, jenta og bamsen hånd i hånd og med blomster i håret. Jeg lurer på hvem som skal få blomsterbuketten som bamsen bærer på? :-))

Jeg har laga kortet til Sketchy colours utfordring denne uka og har brukt fargene grønn, beige og krem. Papirene er rester fra en rikholdig restekasse - føler meg så innmari flink når jeg får brukt noe derfra.

Det lille tekststemplet tror jeg er fra Kreativ hobby. Ellers har jeg pynta med blomster, perler og blonder. En liten sommerfugl fikk også være med, tror den er fra en MS punch. Jeg har bytta den til meg, så jeg er ikke helt sikker.

1 kommentar:

  1. Ååhh..så herlig kort med nydelig fargelagt motiv!!:) Tusen takk for at du deltar hos oss i S.C. denne uken, og lykke til!:)
    Klem, Ellen

    SvarSlett