lørdag 10. mars 2012

Kort til ei ung dame som liker rosatoner

Et lite kort nå ved starten av helga. Det blir vel ikke så mye scrapping de nærmeste dagene for nå setter jeg meg ved symaskinen for å sy dukkeklær. Det er ikke det jeg synes er morsomst, men jeg håper det er ei lita frøken som setter pris på det. :-)) 

Dagens kort er rosa og feminint. Blomsterpynten er hydrangea og roser.  Ellers har jeg pynta med halve rhinestones og en "kvast" som jeg aldri lærer meg navnet på. :-))   Har brukt Spellbinderdies til ramma og borden, Mariannedies til de gjennombrutte bladene og MS-punch til sommerfuglen. Motivstemplet er fra NSS og det tror jeg tekststemplet også er.

Kortet er laget til Papirdukkenes utfordring #23  "Til damene". 

2 kommentarer:

  1. Flott kort i rosa, og et kult trykk av ansiktet i profil:))

    Takk for ditt bidrag til Papirdokkene.

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  2. Herlig rosa :) Kjempeflott kort og stilig motiv!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene:)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett