lørdag 6. oktober 2012

Verdens kortlager-dag

Jeg har bestemt meg for å feire "Verdens kortlagerdag" sammen med Kreativ hobby. Har jo egentlig ikke tid, -for stua er ikke ferdig malt, men Kreativ hobby stiller med så mange morsomme utfordringer at jeg har kapitulert: Stua blir dermed ikke ferdig i helga, - men gjett om jeg skal kose meg på scrapperommet. :-)))  Håper mange gjør som meg - forandrer planer og koser seg med hobbyen.

Her er mitt bidrag i den første utfordringa. Har fulgt den flotte skissa, men så var det sånn at i går fikk jeg en pakke med scrappesaker, deriblant en "bartepunch" fra MS - og den måtte jeg jo bare prøve, selv om det ble litt utenom skissa. Håper det går bra. :-)) Ble det ikke ei flott ramme? Har ønska meg denne punchen leeeenge.... og tror den kommer til å bli brukt mye.

Ser at bildet ikke ble helt bra, men i dag er visst en sånn dag der det ikke blir ordentlig dagslys og jeg liker ikke å ta bilder med blits, - så det får stå sin prøve. God "kortlager-dag" alle sammen!!

5 kommentarer:

  1. Kjempestilig kort og flott ramme med bartepunchen :) Takk for at du er med på Kreativ Hobbys utfordring. Klem Anne Bente:)

    SvarSlett
  2. Så lekkert et kort! Den blonden var nydelig!
    Klem, Berit

    SvarSlett
  3. Hey sweetie, this is gorgeously designed, I love your creation, huggles Pops x x x

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert kort - som så mange av de andre du har laget. Ble ikke kortlaging på meg i dag - men symaskina har gått varm :-)
    Klem

    SvarSlett
  5. super lekkert kort og vild med din blonde

    SvarSlett