søndag 7. april 2013

Konfirmasjonskort til gutt

Jeg synes fremdeles at det er litt vanskelig å lage guttekort, men jeg prøver stadig. Denne gangen har jeg blåst støvet av et gammel stempeltrykk som jeg synes er veldig fint. Det passer til alle farger og mønstre, men valget mitt falt på et grålilla mønsterark fra ei Panduroblokk, samt kartong i matchende farger. Har pynta enkelt med blomster fra Prima og brukt brads med skruhoder for å gi et mer maskulint preg.

 
Legger kortet i utfordringene til Hjerteboden #4, Scrap'a'Long #26 og Kreativ Scrapping #4. De har tema konfirmasjon. :-)

8 kommentarer:

  1. Veldig stilig, skikkelig fint stempelmotiv! Tusen takk for ditt bidrag til Kreativ Scrappings utfordring og riktig god søndag!

    SvarSlett
  2. Hi sweetie, this is gorgeous huggles Pops x x x

    SvarSlett
  3. Kjempefint konfirmasjonskort idette og forrige innlegg,
    klem bente:)

    SvarSlett
  4. Herlig kort!
    Er du på Facebook,så send meg ei melding der så får du all info du trenger ang. treffet vi arrangerer i Kjøpsvik i august.
    -Helle-

    SvarSlett
  5. Flott kort, kult motiv.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  6. Tusen takk for ett flott bidrag til
    Kretiv Scrapping sin KONFIRMASJONS utfordring =)

    Hilsen Marielle Jakobsen DT

    SvarSlett
  7. Så fint kort du har laget. Er enig med deg i at det er vanskelig å lage guttekort, men denne oppgaven klarte du fint.
    Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring denne måneden.
    Klem, Audhild

    SvarSlett
  8. Så fint konfirmasjonskort! Takk for at du deltar i utfordringen til Hjerteboden.
    Klem, Janne

    SvarSlett