mandag 18. juni 2012

Mug rugs

Innimellom hagearbeid og skolearbeid blir det bittelitt tid til sying. Jeg har kjøpt meg nye krus, og da måtte det jo bli noen nye mug rugs også. Fargene er syrin og grå samt noe litt mer "knæsj"- utrolig vakker fargekombinasjon.- synes jeg. Har bestemt meg for at ingen brikker skal være like - her er de to første. Blomsten har jeg tegna ut fra motivet på kruset, - og deretter brodert for hånd. Teksten "Nyt dagen!" er også håndsøm.

Nå har jeg bestilt sol her nord :-))  og har tenkt å sitte ute og brodere noen flere motiv. Ønsker alle som kikker innom her en riktig fin sommer.

3 kommentarer:

  1. Søte krus og søte, kreative mug rugs! Jeg har også bestilt sol- her sør! Foreløpig har ikke bestillingen blitt etterkommet, regnet høljer ned! Men regner med det er sol nok til både nord og sør om bestillingen aksepteres snart. Jeg er også veldig klar for uteliv med bok, håndarbeid, hagearbeid, venner og familie!
    Kos deg, uansett vær! Hobbyen er heldigvis ikke væravhengig......

    SvarSlett
  2. Så nydelige - både krus og brikker! Heldig du som kan sy, blir jo så pent:)
    Ja, blir med på den bestillinga, SOL nok til hele landet:)
    Ha ei fin uke!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  3. WOW, så nyyydelige!
    Lite med sol i Trøndelag også:)
    Klem fra Gunn

    SvarSlett