onsdag 30. mars 2011

Veske til vårantrekket

Jeg dro til Trondheim i vinterferien. En flott by og masse butikker. Perfekt for meg. :-))  Utrustet med kart fant jeg fram til quiltebutikken tidlig en morgen. Dagen før hadde jeg kjøpt meg ny vårjakke og da vil jeg selvsagt få behov for ei veske som matcher :-)).  Utrustet med beltet til jakken, for å være sikker på å finne riktige farger, gikk jeg på jakt i stoffbutikkens mange hyller. Det er jo en nytelse å se så mange flotte farger og mønstre. Kunne gjerne overvintra der. :-)) Resultatet av innkjøpsrunden ser dere på bildet, - jakken ligger underst - og det hvite er sånn som skal gjøre veska stødig. Tror dere dette kan bli bra?  Jeg har tenkt å ta utgangspunkt i veskemønstret i Quiltemagasinet, men jeg følger sjelden et mønster, så jeg får se. Jeg fant et lite strykbilde med nydelig motiv og en stoooor knapp som skal være til pynt på reima over lokket. Nå er det bare å vente på den stooore syinspirasjonen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar