søndag 6. november 2011

Vinter på scrapperommet


Ja, det er heldigvis bare på scrapperommet snøkrystallene viser seg. Jeg er kjempefornøyd med at kong Vinter lar vente på seg. Han er så altfor lenge på besøk når han kommer....

På scrapperommet ligger de flotte snøarkene fra Papirdesign og venter på meg, og man kan jo ikke bli annet enn inspirert. :-)) Denne gangen har jeg laga et julekort med lomme inni der man kan legge julebrev.  Har brukt magnet på klaffen slik at kortet lett lar seg åpne og lukke. Ingen blomster denne gangen, men snøkrystaller som jeg har hatt glitter på og pynta med rondeller. Ei lita sløyfe med en snøkrystall i fikk også være med. Stempeltrykkene er fra Magnolia og Kreativ hobby. Teksten inni kortet er fra North Star, tror jeg. Jeg har brukt to mønsterark, men vet ikke hvor det med hjertene kommer fra.

Jeg legger kortet i utfordringene til Nord Salten, Papiravisen og til Papirdokkene.

12 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort. Likte godt løsningen på dette.
    Jeg liker også godt snøkrystallpapirene fra Papirdesign :)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Papiravisen.


    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Flott julehilsen.
    Herlig blåfarge-
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  3. Så flott kort. Likte brettingen din.
    Tusen takk for at du deltar hos oss i Papiravisen :D

    SvarSlett
  4. Koselig julekort du har lagd.
    Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  5. Så flott det ble. Kjempesøtt motiv. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  6. Så herlig et julekort! Kjempesmart med den lomma inni. Det er mange som skriver julebrev:)
    Klem Berit

    SvarSlett
  7. Så nydelig julekort. Tilda'en din er kjempefin.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  8. Nydelig julekort i fine farger!

    Takk for at du scrapper med oss papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  9. Så fint dette ble :) Fine farger. Takk for at du deltar hos NSHK.

    SvarSlett
  10. Nydelig blått julekort! Tilda er jo bare super søt:-)...

    Ha en fin helg! Klem Laila.

    SvarSlett
  11. Det var fint altså.

    God helg!
    Legger meg som følger hos deg jeg!

    Klem Trollkjerringa

    SvarSlett