fredag 15. april 2011

Bilmontasje - BMW er det eneste som duger


Gutter og biler - noen som kjenner seg igjen??  Min sønn har en BMW som han er kjempestolt av, og ettersom jeg er stolt av sønnen min så måtte jeg jo lage en stor lerretsmontasje med bilder av BMW'en. :-)) Har vært i bildemappa hans og sneket meg til noen bilder som jeg vet at han liker. Måtte selvfølgelig bruke skruer til å "skru" fast bildene og hos bilforhandleren fikk jeg tak i en metall-logo som også måtte med. Til bakgrunn har jeg valgt et pynteark som er krakelert i ulike blåtoner. Ser nesten ut som sprukken lakk :-))  Alt er montert på et lerret str. 40 x 80 cm, tror jeg, sånn at det gjør seg litt på veggen.  Masse planlegging, for her var det ikke snakk om å pynte med annet enn det som "har med saken å gjøre" om dere skjønner hva jeg mener. Swirler og blomster her ville nok ikke falt i god jord - hihi.  Jeg må vel legge til at mottakeren  heldigvis ble fornøyd.

Ser at Scrapperiket har en utfordring med metall, så jeg legger bilmotasjen inn der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar