lørdag 9. april 2011

Veske med pusekatt



Endelig er jeg ferdig med veska.  Jeg gikk meg litt fast og forkasta mine opprinnelige planer om å bruke et bilde som pynt. Det passa liksom ikke til de myke formene i veska. Til slutt ble det et stempel med kattemotiv som gav inspirasjon til dekor.  Morsomt å blande mine to hobbyer littegrann.  :-))  Jeg har brukt mønstret som var i siste Quiltemagasinet, men har endra litt på lommene innvendig og brukt andre farger og dekor.  Ansiktet på katta og fiskebeinet på klaffen har jeg sydd for hånd. Klarer dere å se at katta er mett og fornøyd??  Hun har jo nettopp spist fisk. :-)))))

Jeg la et innlegg om veska i Quilt i Norge og trykker du på linken kommer du direkte dit. Der er det masse flotte syprosjekter. :-)

2 kommentarer:

  1. Den veska ble superlekker og fargene synes jeg var herlige. Her var det også masse flotte kort og hit kommer jeg gjerne igjen og tar en kikk.

    SvarSlett
  2. Kjempefin veske! Passer jo perfekt til jakka;D
    Gleder meg til å komme til påske å se den når du skal holde moteshow i stua med jakke og veske! Hehe;)
    Hilsen Trine

    SvarSlett