søndag 10. april 2011

Konfirmasjonskort med knapp i blomsten

Jeg bruker ofte knapper på konfirmasjonskort til guttene. Synes liksom det blir litt røffere enn perler og "dill".  Her har jeg satt knappen i midten av blomsten. Har også revet kantene, bretta og sverta litt for å gi kortet et litt røffere preg. Tekststemplet har jeg fått av min framtidige svigerdatter. Vi er så heldige at vi deler denne hobbyen. :-)  Fikk også brukt mitt nyinnkjøpte stempel med noter og min siste notebrad. Må nok investere i flere sånne. Legger kortet i utfordringen til Scrappehuset.

3 kommentarer:

  1. så gøy at du ble med på konkurransen! og tekststempelet var lekkert!!
    ha en fin-fin søndag videre....

    SvarSlett
  2. stilig stempel og flott kort. liker godt knapper til gutter jeg og.
    ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  3. Jasså....
    Du har vært på fest i Huset i helga du også, ser jeg..... (hi hi)
    Supert kort!! Digger det notestemplet da!!

    SvarSlett